torsdag 10 oktober 2013

Kom igen nu!!

Det är otroligt vad dåligt det är med tävlingar nu! Inte bara på min nivå utan alla! Jag brukar tävla in i november, ibland december, men i år var det inte tätt med tävlingar på senhösten. Detta medför också att de få tävlingar som finns blir knökfulla på en gång och får extremt många reserver... Såg en LB-tävling i november i Vällingby; 54 respektive 64 reserver!! Det är SJUKT!

Själv har jag eventuellt en tävling kvar. Det är en regional dressyr i Täby den 26 oktober med klasserna MsvC:1 och MsvB:2. Jag missade anmälningsöppnandet med 1,5 timme (glömde ställa påminnelse) vilket medförde två reservplatsnummer efter 30.... Jag trodde det var kört men nu, med 2 veckor kvar, har mitt reservplatsnummer hoppat ner till 8 respektive 7! Så det finns hopp ;)





2 kommentarer:

  1. Ja det är verkligen helt galet!
    Jag missade den hel och såg den ni i helgen med 35 reserver, har inte ens bemödat mig å anmäla haha :P
    Hoppas det kommer någon eftersläntrare i november annars har vi nog ridit vår sista för säsongen =/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo men ibland skickar ju klubbarna in jättesena och spontana tävlingsförfrågningar till förbundet, så det är bara att tokbevaka TDB ;)

      Radera