söndag 20 oktober 2013

Strukit min reservplats

Nu har jag tagit mig en ordentlig funderare sedan onsdags-träningen och imorse bestämde jag mig för att ta bort oss från vår reservplats på Täby-tävlingen 26 oktober (som jag nu var tredje reserv på i båda klasserna!). Jag känner att om vi startar nu kommer det med största sannolikhet att gå dåligt eftersom vi är mitt inne i en ny utvecklingsfas. Vi satsar istället på att tokträna hela vintern och att få igenom Inas nya rörelse i kroppen som vi börjar få fram. Det var ett tufft beslut, men det känns förvånansvärt bra :)!



Måste ändå säga att det är rätt häftigt (eller knäppt?) att jag gått från reservplats 30 till 4 i båda klasserna! Det är liksom ett helt startfält som bytts ut. Så det behöver inte vara kört bara för att man hamnar på reservplats :)

Jag har ju varit både sjuk och skadad (ej helt bra än) men nu börjar jag känna att min kropp är på gång äntligen! I fredags innebandyträning, igår 7 km PW + lite utegym med min vän Elin och idag innebandyträning igen.

Utegymmet

Glad och frisk tjej i vackert höstväder!

Gamla Uppsala högar (fotat från högsta högen)

 Jag lyckades stuka båda fotlederna idag på träningen, men pga mina överrörliga leder så blir det väldigt lätt stukningar... Krävs inte mycket mer än att jag trampar lite snett så är det kört sen. Dock finns som tur är sporttejp! Några varv med tejpen och smärtan är borta :)!

Glömde nästan, nu har jag inte ätit socker på över en vecka! Sockerdetox är nödvändig ibland för att ställa hjärnan tillrätta...  Hoppas på att vecka 43 blir lika inspirerande till träning som denna vecka varit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar