måndag 23 december 2013

Dags igen...

Jag har känt mig rätt glad senaste dagarna som skön omväxling. Jag har kunnat rida massvis nu när knäet varit bra och Ina jobbar på OTROLIGT bra!! Hon är verkligen ett stort steg längre fram i mjukhetsstegen nu!


Jag har ju gått på en kur med starkare receptbelagd naproxen för att få bort den förmodade knäledsinflammationen och jag har mått jättebra hela denna tid! Men idag när det var första dagen utan tabletterna svarade knäet med sitt numera vanliga trumfkort att åter fyllas med vätska... Det ser ganska märkligt ut när man jämför skillnaden mellan knäna...


Jag önskade ju mig i och för sig ett nytt knä av Tomten, men jag tror han missuppfattade min önskan eftersom jag  fick ett av knäna dubbelt så stort istället :/

Idag kunde jag inte rida då det gör ganska ont i knäet nu i början då det fylls upp, men imorgon ska jag försöka jobba henne barbacka igen. Kommer ju dröja ett par dagar innan jag kan få hjälp med knäet pga juldagarna, men jag tänker inte det hindra Inas träning. Allt går bara man vill!

Nu är Inan snyggt nyfriserad till jul i alla fall ❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar