lördag 14 december 2013

Man FÅR köpa julklappar till sig själv :)

När jag var i Ullared i september stod jag och velade om jag skulle köpa samma Catago-skydd jag redan har, fast i brunt då (har ju brun hoppsadel och svart dressyrsadel) eftersom jag använder mina svarta JÄMT!!  Skulle alltså behöva två par för att kunna hinna tvätta mina svarta någon gång :P Jag valde dock att inte köpa dem, men nu i efterhand ångrade jag mig SÅÅ mycket när jag märkt hur mycket jag hade behövt dem...

Men nu åkte Ullis ned på en tripp till Ullared för att försöka hitta utrustning till sin fina Roffe i storlek Mammut (gick sådär....) och hon var så snäll och tog hem de bruna Catago-skydden till mig!! Endast ett par fanns kvar i storlek Full och nu är de miiina :D!!


Dessa skydd är helt fantastiska med perfekt passform, typ "pansar-skydd" runtom och så är de toksnygga samt passar till allt från dressyrträning till uteritt. 

Så ja, att köpa julklappar till sig själv är helt okej :)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar