onsdag 4 december 2013

VIP-kväll på Sporren

Jag är så himla nedstämd nu då mitt knä blivit värre igen, svullnaden och vätskan är tillbaka, och till och med ännu värre än sist :(! Har inte ens börjat träna igen, utan det kom utan förvarning. Det som var så härligt att få börja rida igen, och Ina som känns så fin, SUCK!! 

Som det är nu kan jag inte ens böja knäet 90 grader för att det är så svullet... Väntar på besked och råd från min läkare, så to be continued...

Idag har jag ändå fått bli lite glad då jag först hämtade ut ett paket från Posten; ett begagnat rosa Anna Scarpati-schabrak till hoppsadeln :D! 


Jag köpte det via annons på Hästnet och det är vårt nya tävlingsschabrak på hoppbanan och finschabrak på träningar :) Har sagt det förr; "begagnat är bra!!"

Sedan ikväll har vi UPK:are haft VIP-kväll på Sporren med 20%-rabatt på allt. Förutom broddar hittade jag några julklappar till mig själv:

Ridstrumpor, JW

Ludd-grimskaft

 Fluffig, vacker plastrong

Och till sist, hör och häpna, ett par mjukis-ridbyxor! Bästa uppfinningen i år?? Blir kort på de i sadeln sen när jag kan rida igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar