söndag 25 maj 2014

Årets första fotojobb

Nu är årets första fotojobb klart :)

Jag hade bokat in mig på UVFK:s fälttävlan att fota terrängdelen på söndagen. Dagen bjöd på FANTASTISKT väder och mycket glada hästar + ryttare. Det är ändå något särskilt med fälttävlanstävlingar. Ryttarna vågar "släppa på kontrollen" och många ropar "Braaaaa" "Duuuktig häst" när ett hinder har övervunnits (i alla fall på debutant-nivå).

I början var det lite problematiskt för mig då det var små stackmoln, så det byttes mellan moln till sol cirka var 5:e sekund.... Och med tanke på att strålande sol kontra molnighet kräver totalt olika inställningar så fick jag vara snabb med knapparna. Men jag är faktiskt nöjd med i stort sett alla bilder jag tog och publicerade på ekipagen.


Alla bilder finns i Equipes webshop, scrolla ned och klicka på ditt namn om du bara vill se just dina bilder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar