måndag 23 april 2012

Hälsat på Nina

Ikväll åkte jag till lurbo och pratade med Nina. Måndagar är ju våra träningsdagar. Var skönt att få prata lite med Nina igen, kändes som evigheter sen vi tränade... Usch vad jag saknar våra träningar! Det blev en stark längtanskänsla när jag stod i mitten och kollade på när Malin och Aqvarell red... Läk senan, LÄÄÄK!

Ina börjar äntligen lugna sig i huvudet nu när jag kommer efter jobbet. Hon blir inte lika upprymd och är lugnare vid hantering. Så skönt att hon accepterar sin boxvila bättre :)

Hennes 5 min-promenader är nog dagens höjdpunkt för henne! Vi stannar lite längs vägen och "drar ut på" promenaden så hon får njuta ordentligt.

Tog lite bilder på henne och oss med iPhonen, hon hade sån fin uppsyn när hon var lugn utomhus.

Hur söt är inte detta sockergryn egentligen, jag bara undrar :)?????



1 kommentar:

  1. Gullig uppsyn hon har, verkar nöjd att få gå ut :-)

    SvaraRadera