onsdag 18 april 2012

Min babe är HEMMA!!


Idag är en lyckans dag, för på eftermiddagen fick jag efter 5 dagar äntligen hämta hem mitt hjärta, min andra hälft, min fina Ina <3

Hon blev jätteglad när vi kom och hon förstod på en gång att hon skulle få åka hem :) Med rejäla kliv tog hon sig igenom Ultunas stallgång med sikte mot utgången, så söt haha. Inga problem denna gång heller att lastas eller att åka, fantastiska häst! Om jag vore häst och varit med om en transportolycka skulle jag nog aldrig gå in i ett släp igen....

Jätteglad och SJUKT NÖJD häst sen när vi kom hem och nu står hon och sover fint i sin dubbelspånade box. Ina har boxvila i 6 veckor med sårskador och en senskada.

Imorgon ska jag skriva den utförliga historien om vad som egentligen hände i lördags... Men nu vill jag bara vara glad ett tag, glad att min häst är HEMMA, hon MÅR BRA och att hennes skador kommer att LÄKA!

Nedan är lite ren glädje. Älskar dig min finaste tjej!!



Morot <3

Vi är nu återförenade, Team Onina <3

På Ultuna innan hemfärd
Glada!!
Älskar dig.... På Ultuna
Hemma i sin EGNA box slår allt!
Nu åker vi hem.....

4 kommentarer:

  1. Skönt att hon är hemma!! Lycka till nu. Ska bli intressant att höra vad som hände. Har förstått att det var golvet som gick sönder?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! Det stämmer, hon trampade igenom transportgolvet. Känns som att jag skulle kunna skriva en novell om händelsen nästan.....

      Radera
  2. Välkommen hem Ina! :)
    Krya på dig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon kryar duktigt! Står lugnt och stilla i sin box om dagarna trots att hon är ensam :)

      Radera