lördag 7 april 2012

Hoppträning i torsdags

Sorry för sen uppdatering.. Har vart mycket nu senaste tiden och jag har varit så trött att jag totaldäckade i fredags när jag kom hem och igår hade vi familjepåskmiddag. Men nu så! Har slängt ihop film och allt eftersom Maja var så snäll och filmade hoppträningen med min lilla digitalkamera :)

Vi tränade först lite gymnastik med att hoppa snea hinder på rakt spår, sen "vattenmattans återkomst" och banor upp till 1.15m på oxrarna. Det känns som att vi är på väg tillbaka till vår fina form igen i hoppningen och faktiskt lite därtill, jättekul! Hon var fortfarande skeptisk till vattenmattan, men denna gång gick det i alla fall att prata och nå fram till henne, hon stängde inte bort mig vilket var skönt, så hon hoppade den flera gånger på 90 cm från båda hållen :)

Film och bilder nedan. Var även tvungen att lägga in lite stilstudie på hästen min på slutet av filmen ;)














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar