tisdag 24 juli 2012

Stor hiss!

En stor hiss vill jag ge till sidan Hästnet!

När jag ska köpa utrustning vill jag ha kvalité och bra grejer, både till mig själv och till hästen. Tyvärr så vill inte min plånbok alltid desamma med tanke på att kvalité kostar... Därför brukar jag ofta söka mig till den begagnade marknaden där man verkligen kan fynda! Det finns ofta grejer man söker som knappt är använt eller inte använt alls, men säljes ändå till ett rejält reducerat pris eftersom det har blivit en "mellanhand" och säjs inte direkt från en hästbutik. Även Tradera tycker jag är en mycket bra sida för oss som inte är stenrika!


Nu har jag 2 stycken paket som är på gång, båda annonser som jag hittat på Hästnet.

Är det någon som kan gissa vad som är på väg till mig och Ina???


4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Helt riktigt! I det ena paketet jag väntar kommer innehålla 4 transportskydd 

      Radera
  2. Gissar som ovanstående! ;) Är själv en tradera och hästnet handlare, man kan göra riktiga fynd! Se bara på veredus framskydden jag köpte av dig för några månader sen. Internet är bra de! =)

    SvaraRadera
  3. Rätt svar här med (men det andra paketet är nog klurigare att gissa då jag inte skrivit nåt om det).
    Eller hur! Så himla bra med köp- och säljmarknaden på hästsidan  Veredus-skydden passar Indra jättebra!!

    SvaraRadera