söndag 1 juli 2012

Gymträning

Körde ett arm+benpass på gymmet ikväll. Håller på att komma tillbaka igen efter lite småskador (mina dåliga leder och överrörlighet gör att jag lätt drar på mig skador) så jag får inte köra för hårt med pass varje dag i början.

Det blev ett svettigt pass, men gymmet var nästan tomt, väldigt skönt! Jag var där 19.30-20.30 och det brukar va mer folk på söndagskvällar, men jag tror alla satt hemma i TV-soffan och laddade inför fotbollen...?

Arla är ju OS-sponsor i år och de har tagit fram en ny mjölk med 30% mer protein. Den är perfekt att dricka efter ett styrkepass om man inte har eller vill dricka proteinpulver. Tummen upp blir det iaf!

Kom ihåg; ju bättre tränad du själv är, ju större förutsättningar får du att kunna bli en bättre ryttare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar