lördag 17 augusti 2013

Laddar för dagens tävling

Sitter och försöker trycka i mig lite frukost här hemma så jag har lite energi till dagens äventyr. Tur att Ina inte vet att vi ska iväg så att i alla fall hon äter upp ordentligt ;)

Igår sent kom de fasta starttiderna och trots att jag är en av de få som startar två klasser har de satt mig nästan först i första klassen så Ina måste vänta 3 h i transporten... Hon har gått bra senaste veckan, men hennes "duracellkanin-energi" har försvunnit i samma veva som hennes brunst tog slut, så även om hon jobbar på bra så känner jag att hon är lite tröttare än vanligt.

Så jag har bestämt att om inget helt kastastrofalt händer i första klassen (typ att hon inte lyssnar alls) så kommer vi stryka oss från andra klassen MsvB:3. För det känns inte bra eller sjysst att utsätta henne för 3 h-transportväntan och sedan gå ännu en klass när hon inte har sin vanliga energikälla igång. Nej, så vi åker iväg och startar MsvB:2, hämtar protokollet och åker hem igen :)

Ska bli så roligt att äntligen få starta MsvB:2 med Ina för det programmet är så roligt att rida och har dessutom snällare byten än 3an och 4an.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar