onsdag 2 maj 2012

Blickar tillbaka

Nu ikväll har jag suttit och kollat på Heby-filmen säkert 5 gånger. Jag har inte studerat den tillräckligt mycket tidigare märkte jag då jag ser helt nya saker i den nu. Jag vet ju precis hur det kändes, exalterat så hon nästan inte kunde hålla sig i skinnet, typ en glad spändhet... Hon är ju helt fantastisk i galoppen! Kan ni fatta att jag var MISSNÖJD efter att ha kommit ut från den starten eller?? Jag visste ju inte hur det hade sett ut, trodde vi skulle få så mycket avdrag för allt som kändes övertaggat men som istället blev en liten extrakrydda i utstrålningen och gångarterna. Wow alltså, min fina fina häst! Gud vad jag längtar tills vi får börja träna och tävla igen. Då jäklar ska vi dominera på tävlingarna, så enkelt är det :)!

Lägger in filmen en gång till. En speciell start. Första tävlingen 2012, vårt första kval till MsvB...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar