söndag 6 maj 2012

Lite folk på loppisen

Trevligt arrangemang på Eke idag med hästloppisen! Tyvärr var ca 90% av alla som var där där för att själva sälja massvis av utrustning och det var väldigt få personer som gick runt och kollade på grejerna... Jag fick lite småsaker sålda, men jag hade hoppats på mer. Så synd att det inte var mer folk!

Nu kommer jag istället att fota allt och lägga ut på försäljning på nätet. Jag ville ju helst slippa hålla på med att skicka iväg grejer eftersom jag då måste ta portokostnader och det är så mkt mer jobb, men det får bli så.

Jag kommer definitivt att bland annat lägga ut all utrustning här på bloggen. Här nedan lite bilder från loppisen i min "monter" :)

2 kommentarer:

  1. Vet att jag läste på bloggen förut (eller på facebook eller nått) att du köpt tömkörningsgjorden ifrån Hööks, vad tyckte du om den?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tömkör inte så mycket och väldigt basic. Men jag tycker den har fungerat bra! Den är i mjukt material så man måste inte ha nåt schabrak under. Om man vill ha många ringar att sätta tömmarna/inspänningarna så är den inte den bästa kanske. Men om du som jag kör basic-tömkörning duger den mkt bra!

      Radera