torsdag 17 maj 2012

Gostid icke att förglömma

Röd dag = ledigt från jobbet! Var till Ina mitt på dagen. Började klarna upp och blev varmt så jag kunde ta av det tunna regntäcket, skönt att lufta :) efter att jag gjort i ordning allt tog Ina och jag en lång gosstund under rykten. Hon älskar när jag stannar upp med borsten och sätter mig på huk så vi kan stå och bara umgås :) hon pular m överläppen i mitt hår och i knäet utan att jag ens behöver klia samtidigt. Min lilla sociala tjej!

Sitter nu och varvar ner i soffan efter första passet på gymmet på 3 veckor. Inas extravård har tagit mycket tid så när jag väl kommit hem på kvällen har jag inte orkat träna. Det var grymt att börja träna igen iaf :) upptäckte också en ny maskin för bröstmusklerna. Nu kan jag inte lyfta armarna högre än midjehöjd ;) bra skit!

Dagens Ullared
- Catago dressyrskydd (fram+bak)
440:-


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar