tisdag 15 maj 2012

Såret börjar bli "rumsrent"

Åh vad glad jag blev idag vid bandagebytet! Förra gången hade det bildats en sån fin "köttbulle" som stod utåt lite. Var lite förberedd på att det skulle blivit mycket svallkött av det men idag hade det liksom sjunkit in i hålet och det börjar lägga sig en jättefin yta!

Tänk att man kan bli så lyrisk och euntisiastiskt berättande om ett köttsår, haha, hästbrud liksom :) tror många känner igen sig att man ofta är sedd som lite konstig/knasig av "vanliga" (läs ej hästmänniskor) ;))


3 kommentarer:

  1. Vad skönt att det läker så bra! Hoppas hon blir hel igen!

    SvaraRadera
  2. Jag har en halvsyster till din häst. Hittade er när jag googlade Ockras avkommor från blup-hemsidan. Jag tror minsann att vi setts förr dessutom. Jag jobbade i ladugården på Jälla 2003-2006 :)
    Hur är Ina i huvudet och så? Ottey, som min tjej heter, är väldigt cool, men med nerv. Gillar henne skarpt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt!!! Ina är... allt möjligt på en gång x) Hon är världens coolaste (som hon visat i många svåra situationer) och snällaste, men är samtidigt otroligt bestämd och kan vara hur stoig som helst under press. Så beroende på situation och humör kan hon vara allt ;) Men mestadels är hon sjukt snäll och har ett jättebra huvud! Hon har "det".

      Radera