lördag 29 juni 2013

En veckas semester!

Nu har jag jobbat som ett djur i 2 dygn för att få allt med Ina att klaffa inför min utlandsresa imorgon. Helt slut i både kropp och huvud, men nu verkar det som att jag kunnat förbereda allt samt har en hel hög med snälla människor som kan hjälpa till vid behov om det behövs :) Ni är guld värda! Så nu kan jag åka iväg till Kreta för en veckas total avkoppling utan mardrömmar om 3-gradig hälta, honbensfrakturer och senskador, för det var ju "bara" en hovböld :) Sandra har nu hand om Ina medan jag är borta, så det är hon som får bistå som sjuksköterska samt uppassare ;) Känns tryggt att lämna min pålla i hennes händer!

Jag ska åka en vecka till Platanias som är en liten ort utanför Chania, Kreta. Jag LOVAR att jag kommer ha det helt underbart, för jag är verkligen i stort behov av en rejäl semester och många uppvilande dagar. Bloggen kommer inte uppdateras medan jag är på Kreta.


Min semester är 4 veckor, så när jag kommer hem slutar den inte för det, utan då blir det färd upp till min älskade sommarstuga igen! Så ska jag inte kunna bli uppvilad nu ja då vete tusan! Under tiden jag är uppe i Sundsvall kommer Sandra och Malin att ha hand om damen :) Hoppas hon får bli kry snart så hon får återgå till sin hage igen! Så här söt och glad var hon i vilket fall idag när hon fick gå ut i sjukhagen tidigare än beräknat. Så bra med snustorra marker då man har en häst med hovböld som ska torka ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar