fredag 28 juni 2013

Gullig och uppiggande kommentar!

Igår fick jag en sån gullig kommentar på inlägget med MsvC:2-filmen från Gävle. Den gjorde verkligen min dag :)!
  1. Måste bara lägga in en kommetar, trillade in på din blogg när jag sökte efter MSVC2 starter och fann en video från 2011 på er två (tävling på utebana, väldigt struttigt, många 4or och nollat enkelt byte osv) Men tycker verkligen om upplägget du har med att få se vad exakt dommaren gav på varje rörelse!
    Av nån anledning klickade jag mig dock sedan in vidare på bloggen och såg denna filmen och måste bara få ge dig en stor eloge och beröm. Det ser inte ut som samma häst! Hennes gång har förbättrats avsevärt och hon ser laddad ut och tycks ha roligt på banan! Så sträck på dig och var riktigt stolt =)

    Ps. Ett extra plus i kanten för att du törs vara lite banbrytande med färg på kavajen i den annars så neutrala dressyren, det är jag för feg för ;) d.s

    Jo men visst har det hänt lite under de här 4 åren :)! Och vi har KÄMPAT för det i med- och motvind. Nedan kan man se skillnaden på hur Ina ser ut i samma klass, med två års mellanrum. Då ska man i och för sig komma ihåg att ett av de två åren var ett helt skadeår.... Så utveckling med ett års träning helt enkelt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar