torsdag 13 juni 2013

Vad jag faktiskt vann....

I rapporten från tävlingen i lördags skrev jag ju att jag vann något mer än bara segertäcket och rosetten. Jag visste inte själv att jag hade vunnit något speciellt, men just till min klass fanns en väldigt bra sponsor!

När en funktionär hjälpte mig att klä på Ina segertäcket sa hon "Vilket fantastiskt pris du har vunnit då!". Jag förstod inte riktigt vad hon menade och sa "Äh... Ja... Vad har jag vunnit?". Jag var ju överlycklig över att vinna klassen, så fattade inte att det fanns mer att glädjas åt ;) Då sa funktionären; "Du har ju vunnit ett par ridstövlar!" Whaaat??? Ridstövlar? När? Var? Hur?

Det visade sig att en utställare under tävlingen, företaget Marques & Vieira (http://www.exclusiveshoes.se), även sponsrade LA:n. Och priset skulle gå till vinnaren, vilket var ett par måttbeställda ridstövlar från deras sortiment!! Så efter att vi ridit klart ärevarvet fick jag gå till deras monter och kolla lite på vilka modeller de har.
Den här modellen är nog den jag kommer att välja!
De hade inga vanliga dressyrstövelmodeller, men däremot flera som kan bli riktigt snygga till hemmaträning! Dessutom i supersnygga rödbruna nyanser som jag älskar :)!! Så även om jag inte kommer att kunna ha de som tävlingsstövlar så känns det ändå som att jag fick en liten belöning efter alla problem jag har haft med mina tävlingsstövlar som jag sprängt dragkedjan på 3 gånger...

Detta var i vilket fall det coolaste tävlingspris jag någonsin vunnit!!

4 kommentarer:

  1. Men va trevligt!!:D Kul när det blir såna priser!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det häftigt! Hoppas trenden fortsätter och fler företag vill sponsra hästtävlingar på lägre nivå än elit och internationell :D! Det här var t.o.m. en lokal tävling!

      Radera
  2. Cred även till anordnande ridklubb som fixat detta!. Grattis!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, mycket bra jobbat av dem! Hela tävlingen i sig var mycket bra arrangerad och det är sådant som gör att man kommer tillbaka och gärna sprider positiva kommentarer vidare :)

      Radera