onsdag 19 juni 2013

Planerar höstens tävlingar

Nu är höstplaneringen i full gång! Många tävlingar som går i augusti är det ju snart dags att anmäla sig till liksom :) Ingen rast och inge ro haha.

Vi är redan anmälda till vår första MsvB-start tillsammans och den kommer gå av stapeln hos Gripes RF den 3 augusti då vi ska rida MsvB:3. Hade gärna börjat med 2:an egentligen, men i brist på den klassen så får man "ta det som finns". På något sätt lyckades jag få en plats i klassen trots att det bara fanns 5 platser (Meeting). Jag hade ju MER ÄN GÄRNA åkt på hela meetinget fredag-söndag eller lördag-söndag, men tyvärr har jag inte råd just nu med uppstallningsavgiften, så vi kör på en endagstävling istället. Hoppas på att kunna ha råd att åka på något meeting lite längre in på tävlingshösten istället.


 Nu har jag i vilket fall en preliminär planering och vi har många roliga starter inplanerade och det är bara MsvB-starter :) En dröm som äntligen blivit sann för mig och Ina...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar