tisdag 17 september 2013

Bonusfilm!

Nu kom alla filmer upp på en gång här känner jag. Men igår fick jag tillgång till filmen som togs på min och Inas start i Gävle den 17 augusti när vi red MsvB:2an för första gången. Ina var ju för dagen oerhört trött (efter "Durecellkanin"-brunsten) så jag fick för första gången "bära" runt henne genom programmet.

Men som tur var så syntes det inte så jättemycket hur mycket jag fick jobba fram henne (eller jo, i första bytet, där fanns inte mycket tryck i tassarna...) och vi fick fina poäng som gav oss 59%.

Filmen är gjord av Niklas Simson och är från hela 3 vinklar, ihopredigerat! Det är definitivt den coolaste tävlingsfilmen som finns på mig och Ina!




1 kommentar:

  1. Ascoolt ju!!
    Precis som på tv:)
    Kul att ha en sådan tävlingsfilm:D

    SvaraRadera