måndag 9 september 2013

Road trip till Börjes!

Jag har i stort sett haft en LEDIG helg! Helt underbart verkligen! Vi har ju tävlat 5 helger i rad vilket har varit lite slitigt, men denna helgen hade jag bara morgonfodring och utsläpp på lördagen och på söndagen tog Sandra hand om Ina.

Tyvärr ingen innebandyträning på hela veckan då jag var för svag i fredags (efter magkatarren) och på söndagen kom det för få personer för att vi skulle kunna spela... Jättetråkigt :( Jag åkte till SATS istället och körde ett styrkepass, men det är ändå inte lika roligt som innebandyns såklart. Men gladare blev jag när Becca skickade ett SMS om att hon skulle åka och byta ett täcke hos Börjes Tingsryd i Bro och undrade om jag ville hänga på med kort varsel? Självklart!!
Becca posar utanför ingången med GB-gubben!

Så det blev en mindre road trip till Börjes vilket var jätteroligt då jag inte varit i deras butik tidigare. Jag hittade flera intressanta och prisvärda saker, bland annat ett par toksnygga helskodda ridbyxor för 399 kronor :) Blir bilder på fynden sedan.

Det var länge sedan jag köpte nya ridbyxor och då även lika länge sedan jag provade ett par och jag blev väldigt förvånad men glad när jag upptäckte att storlek 36 satt för slappt om benen och rumpan! Jag var tvungen att hämta ett par 34:or som satt perfekt. Jag har alltså gått från storlek 38 ner till 34 som resultat av min träning vilket är helt sjukt! Men glädjande att få stöta på resultat även i vardagen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar