torsdag 11 november 2010

En sko mindre...

Jahapp, idag har Ina dragit av sig sin höger framsko i hagen. Så nu går hon inte bara som Bambi på hal is, utan är även hovöm pga den hårda marken... Har hovslagartid 24 nov eg, så försöker få fatt på en ny närmare tid alt. en tappskotid. Det här betyder också att det inte kan bli någon klubbhoppning på söndag =((( Vi skulle åkt till UPK och hoppat 80- och 90cm, men nu kommer vi inte kunna rida på flera dagar pga skon och då kan vi def. inte åka och hoppa. Känns som att allt vad tävlande heter kommer att läggas över till nästa år för vi har inget flyt på den fronten just nu. Idag kom nämligen startlistorna till onsdagens kvällsdressyr i Sigtuna, och SJÄLVKLART fick jag och Ina en av de tidigaste tiderna, strax efter 17. Om jag hade fått bland den senare halvan hade jag kunnat vara med, men jag jobbar alltid till 17 och när man är nyanställd så har man inte mycket att säga till om när det gäller flexibla arbetstider om man säger så... Men KM hemma på UPK ska vi fanimej vara med på!! Punkt slut!

Idag tog jag några bilder på jobbet innan jag åkte hem, här är några:

Den lilla köksdelen på orderhanteringen

Kolsyrevattenkran + dryckesmaskin

Tehörnan!

Lunchrummet m kranar, dryckmaskiner, micros m.m.

Mittendel, micros, kylar, källsortering

Bordsdelen

Andra delen av lunchrummet

Dagens fruktkorgar :)

Väggdesign

Fikasofforna

Massagestolen!

4 kommentarer:

  1. Vilket fräscht kök dom har :). Tokfint ju!

    SvaraRadera
  2. Haha, Humlan drog av sig vänster igår. Hur svårt ska det vara att hålla skorna på kan man ju undra?

    SvaraRadera
  3. Hur går det med arbetet då? eller ni sitter bara och fikar?

    SvaraRadera
  4. Mycket mat blir det :/ ... Hehe, närå, arbetet går suveränt! Vi får lära oss nya saker i systemet varje dag + kör på rutin nu med vissa saker (det går undan då med ordrarna!), sen jobbar jag på Beauty Planet och som idag hela eftermiddagen på "utgåendelagret". Många rivsår på armarna, men väldigt roligt på jobbbet varje dag!!!

    SvaraRadera