lördag 27 november 2010

Globen

Idag tog jag och Becca tåget till Stockholm 7.09. Väl framme vid Globen mötte vi upp Anna och vi såg på förmiddagsdressyren, som innehöll ponnyküren och Grand Prixen.

GLOBEN-FRUKOST

GLOBEN-LUNCH

Väldigt inspirerande att se med många superfina hästar! Adeline och Parzival vann iaf GP:n efter ett mycket snyggt program! Var också extra kul att se Nina Hoffman och Leo hamna i toppen med fina 67%, ganska precis bakom Edward Gal och Patrik Kittel! Malin jobbade ju för Nina i ett år, så det jag höll en extra tumme för dem :) Leos bakbensaktivitet i piaffen och passagen var ju faktiskt något utöver det vanliga!!

Men en sak var SUPERKUL att få se, nämligen en halvbror till Ina :) En 12-årig valack i finsk ägo e. Master. Kunde se flera likheter med Inisen, spec. på huvudet och en hel del i bakbenen. Hade bara lilla digitalkameran med mig så istället för att fota en massa så filmade jag små klipp, kommer lägga ut det sen.

Globen betyder alltid SHOPPING! Och i år lyckades jag göra bara fynd!! Here they are.....:










Ikväll ska jag kvällsfodra hästarna. Passade på att byta täcken på dem allihopa när jag var där förut i eftermiddags och fixade till Inis. Skönt att bara behöva ge maten när man kommer sen :) Sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!

Over and out från en heldag på Globen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar