måndag 22 november 2010

Inga broddar idag =(

Idag skulle hovslagaren komma och sko om Ina till broddar och sulor. Efter min nödvändiga 25 minuter långa power nap efter jobbet, åkte jag ner till stallet och fick då ett jobbigt sms från hovisen. Han skrev att han halkat av vägen i Alunda och kunde inte sko idag..... Suck! Så himla mycket otur! Denna vecka kommer ju snön på riktigt och det ska bli äckligt kallt... Vi får rida så gott det går så länge.

Nu ska jag gå och sova, är sjukt trött + att jag ska upp 5 imorgon för att åka till Ina innan jobbet eftersom jag och Hanna ska träna på gymmet efter arbetsdagen. Då är det skönt att komma hem vid 20-tiden och ha stallet klart!

Juste! Igår bakade jag en kaka. Testade en egen idé i ett recept och det blev faktiskt lyckat! Jag tog med kakan till jobbet och den tog slut kan jag ju säga ;) Jag har döpt den till:

Mintkladdkaka

1 kommentar:

  1. Smarrigt ;)
    Nästa gång kan du ta med den till mig för fika än till jobbet!

    Krams

    SvaraRadera