torsdag 4 november 2010

Kortis...

Är en dålig bloggare just nu känner jag... Dagarna består av: går upp innan 7 (ev. 5 om jag ska rida innan jobbet), åker t jobbet 8, jobbar 8.30-17, hemma 17.30, slänger i mig macka, stallet ca 18-20.30, Inisen fortfarande lika hemmastadd i Surmulen, igår red vi barbacka och hon gick asbra! Hon kör lerinpackning var dag... Kommer hem, äter middag, stupar i säng. That´s why I´m a bad blogger :(

Jag hoppas på att kunna få in ännu bättre tidsrutiner nu när jag börjar komma in i jobbet. De dagar det är klart ute på morgonen kommer jag rida Ina innan jag drar iväg, alltså i stallet ca mellan 6-7 och rida. Det är HEMSKT drygt att varje dag stå ut med detta svenska HÖSTMÖRKER! Idag var det dock helt dimmigt ute kl 5 och jättemörkt, då var det ingen idé liksom...


Jag trivs SUUUUPER på mitt jobb =D Alla är jättegulliga, jag och Hanna (andra nya tjejen, vi har blivit ett team =D) får jobba på orderhanteringen och även ofta hoppa in på Beauty Planet var dag, så skiftande uppgifter (är nu en jävel på att vika postkartonger ;) ), allt är superfint( ska ta med kamera och fota!) och alla tar så väl hand om oss :) Jag behöver aldrig tänka " Ååååh, är det inte lunch snart.....", utan istället: "Oj, är det redan lunch!" Dagarna går fort och jag mår bra i kropp, knopp och själ :)

Nu ska jag sova, fredag imorgon, shit vad veckan gått fort...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar