torsdag 25 november 2010

Intet nytt på hästsidan...

Det är så seeegt just nu! Som jag skrev i måndags fick Ina aldrig sina nya fossingar med brodd och sulor. Fått en ny tid, på söndag, så snart, snaaaart.... Hon tar vilan med ro ändå. Vi står och myser om kvällarna i boxen, helt ok tycker hon :) Idag fick hon ha sitt stora supermegatäcke på sig ute med fast helhals. Hon frös INTE kan jag ju säga ;) Nu är det kallt! Dags att ta fram isbjörnspälsen...

Pga nytt detasystem och rutiner har massa extraarbete försvunnit från orderavdelningen där jag jobbar på InkClub. Så nu har jag blivit förflyttad till Beauty på heltid, uppe på kundtjänst. Ännu fler nya rutiner att lära sig... Men det blir nog bra, för jag jobbar ju fortfarande på världens bästa företag :)
Men jag kommer sakna ordern som fan! De är ju min familj nu ju! Får komma ner på rasterna och lattja med dem då :)


Övrigt i veckan så styrketränade jag och Hanna i tisdags och idag på Hälsoalliansen. Mest mage och armar, men även lite ben. Börjar komma i bra "magform" nu, speciellt i sidorna! Och så har jag hittat en armmaskin som INTE får mina armar att knaka, det är positivt och ovanligt ;)


Nu ska jag sova, upp tiiidigt imorgon (vid 5) och ner till stallet. Ska nämligen jobba i över 13 timmar i sträck imorgon och kommer inte hinna/orka ner till stallet efter... 8-21 blir jobbtiden imorgon, halleluja.

2,5 dagar till brodd, 2,5 dagar till brodd, 2,5 dagar till brodd, 2,5 dagar till brodd, 2,5 dagar till brodd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar