lördag 13 november 2010

Planerar lördagen

Det är ju himla typiskt att Ina skulle tappa sin sko just i slutet av veckan så jag inte kan rida på helgen, ända gångerna vi kan dra ut i ljus... Men det är inte mycket att göra :/

Var gudaskönt att få sova ut lite idag. Igår var vi och grattade Petra (Pontus sambo) då hon fyllde år, och vid bordet satt jag och nästan sov, nickade till flera gånger. Väldigt social med andra ord ;) Man kanske blev trött efter arbetsveckan eftersom jag varit pigg varje dag...

Satt och funderade lite vid frukosten och kom på att jag inte har några speciella plikter idag eftersom Ina bara har 3 skor och jag har löst alla mina "problem" under veckan. Så jag är alltså nästan ledig idag! Kanske unnar mig en e.m. på stan ;)

Igår skickade jag över ett 20-tal bilder till min chef och hon skickade de vidare till marknadsavdelningen, hoppas de gillar dem! Det är inget portfolio eg. utan mer som en samling av lite olika bilder jag tagit vid olika tillfällen/jobb :) Kan slänga in dem här för de som är intresserade, observera att bilderna visas i en mycket sämre upplösning, om man klickar på bilderna får man en mer sjysst bild:
OBS!
Om det är någon som inte vill ligga publicerad här är det bara att säga till!





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar