tisdag 2 november 2010

Regn =(

Riktigt rolig dag på jobbet! Det är positivt när dagen går fort, det är bra betyg :) Fick upp speeden på orderhanteringen i Visma på f.m. och på e.m jobbade jag och en tjej till på lagret med att lägga fram ordrar och sen packa dem. Vi fick jobba över till 17.30 för att lyckas bli klara (vi var många...) så kom hem sent... Nu kommer iaf jag och en till ny tjej att samåka dit och hem, så då kommer jag kunna ta bilen lite då och då, blir MYCKET billigare än ex. buss! Och att cykla funkar, men att komma hem efter 18 när det är bäckmörkt ute och man ska ner 3 timmar till hästen, då är det inte smidigt! Längtar till våren...
Ina fick sin vilodag idag när det regnade (regnar fortfarande ute), ordentlig rykt dock såklart! På söndag ska vi till UPK och rida igenom LA:1an (klubbtävling) om jag får tag i transport vill säga. Dessutom ska jag rida Lola i MsvB:1an. Det får däremot bli mer som ett tillfälle att få rida henne, då jag inte kunnat träna nåt alls med henne sen senaste tävlingen i oktober.

Min katt har borrat ner sig i min säng med 3 olika täcken, jag tror jag ska göra detsamma... Godnatt :) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar