lördag 6 november 2010

Träning hemma

Det var sol och mys idag! Mjukt på banan, så jag och Sara slängde upp ett litet hinder på diagonalen som vi skuttade över. Lite trångt med sandhögarna, men det gick ;) Mona-Lisa var supersnäll som filmade när Inisen hoppade + när vi jobbade på slutet, i en lång och låg form både trav och galopp. Så slängde ihop en film om dagen, here it is!


UPPDATERAT!
DET VAR NÅGRA SOM INTE KUNDE SE FILMEN DÅ DEN VAR BLOCKAD (ej på mina datorer dock...)MEN OM DET ÄR BLOCKAT, TESTA ATT SE DENNA ISTÄLLET (annan musik...)

OM DET INTE FUNGERAR, SKRIV DET I KOMMENTARDELEN SÅ KAN JAG FIXA DET :)

7 kommentarer:

  1. Det står: Detta videoklipp visar innehåll från Sony Music Entertainment, som har blockerat det i ditt land av upphovsrättsliga skäl. Men den undre fungerar ;D hopp o skutt ;P

    SvaraRadera
  2. Ok vad bra! Satt och funderade på hur båda videorna kunde fungera för mig, men bara en för övriga.. Testade att logga ut från min youtube-användare och sen försöka se, då gick det minsann inte! Så det måste vara nå specialgrejs där ;) Men det är ju inte lite drygt, har man köpt en låt måste man ju få använda den även fast man inte gjort låten själv :( Dumma regler!

    SvaraRadera
  3. Den understa kan jag se :) - det var bara det att min dator var seg så båda var helt svarta så jag trodde att båda inte funkade :)

    SvaraRadera
  4. Ja, och snart kommer du Moa att bli mer varse om det än alla övriga ;)

    SvaraRadera