söndag 26 augusti 2012

Är så stolt!

Idag var jag helt slut efter gårdagens 21 timmar av bröllopsfirande, så Inan fick verkligen bära mig idag med dubbel bemärkelse. Hon är så nöjd och glad mitt lilla hjärta! Jag försöker göra allt för att hon ska få vara lite "sommarhäst" nu innan hösten och hon verkar sjukt nöjd med att få gå ute dygnet runt med sina kompisar i sin vanliga hage vilken är fylld med klövergräs :) Det är som en semester innan den riktiga igångsättningen.

Igår var jag som sagt på bröllop, och inte vilket bröllop som helst, utan min brors! Han och Petra har jobbat med förberedelserna i över ett år och WOW vilket bröllop de hade komponerat :)!!

Jag var både syster, nattchaufför och bröllopsfotograf, så min dag startade kl 6 på morgonen och jag fick äntligen äntra sängen efter kl 3 på natten. Var alltså igång i 21 timmar, puh... Men det var såå värt det!! Underbar dag, roliga gäster, bra upplägg, fina tal (jag höll ett jag med), god mat och ett översnyggt bröllopspar :) har ca 800-900 bilder jag ska redigera nu, både från min kamera och från Pontus kamera.

Det här med att hålla tal är ju inget man gör varje dag, så var lite nervös innan. Men när jag började kunde mitt leende inte försvinna och jag njöt fullt ut! Efteråt kom jättemånga fram ( även några jag ej kände innan) och sa att de tyckte mitt tal var jättebra, det var en riktig glädjeboost :))!!

Jag hade min fina klänning och hade satt upp håret i en lösare knut+ mycket hårspray. Inte varje dag man får klä sig så fint :)

Är såååååå stolt över min älskade Pontus och hans nyblivna fru Petra! All lycka åt de i framtiden!

Bilder kommer senare, här är en som visar min frisyr. Bilden tagen på MakeUpStore när Petra satt i sminket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar