onsdag 29 augusti 2012

Packat och klart!

Ikväll har jag (förutom bjudit på avskedstårta) packat in all min utrustning, utom sadlar och träns, i transporten. Det blev en del... Det kändes så konstigt att packa ihop halva mitt liv, alltså hästdelen. Som tur är ska ju hästdelen inte försvinna utan bara byta stall :) Så imorgon blir det installation i Eke + första stallmötet :)

Jag har även lyckats få tag i en hovslagare som kommer ut imorgon på dagen och ska slå på en ny sko på Inas hov. Så jag slipper anlända till nya stallet med en 3-skohäst ;)

Så här ser transporten ut nu, välfylld (även i fram). Den blå tyggarderoben i bakgrunden är typ 1.60 hög och är fullsmockad med alla schabrak och täcken...

1 kommentar:

  1. Åh, vad spännande med flytt:)
    Alltid kul med nya stallkompisar och nya rutiner.
    Och nu hamnar ni dessutom på "rätt" sida av stan;) Vi blir nästan grannar:)

    SvaraRadera