fredag 31 augusti 2012

Nu har vi flyttat!

Ikväll körde jag Ina till Ekf och allt gick jättebra! Jag var nervös hela dan för transporteringen då hon inte åkt transport sen maj och olyckan sitter kvar i båda våra skallar.... Men klok som hon var gick hon snällt på. Jag hade ställt upp mellanväggen helt så hon fick åka brett (vilket hon måste numera) och hon stod som ett ljus i transporten hela resan, sååå stolt över henne :) hon tittade piggt på mig när jag öppnade sidodörren vid Eke och gick lugnt och snällt ut på rampen. Duktiga tös!!

Väl inne i stallet fick hon gå in i boxen på en gång och hon stormtrivdes från sekund 1! Så otroligt att hon är så cool och bara infinner sig att "jaha, detta är nya hemmet, trevligt med halm!" Som jag trodde så tyckte hon det var JÄTTESKÖNT att få stå i en box igen :) Så Ina har infunnit sig väl i sin nya box och imorgon åker jag dit på morgonen och släpper ut henne.

Några introbilder:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar