onsdag 29 augusti 2012

Ryggaktivitet

Igår åkte jag till UPK och red ett pass på Lola under min lunch, denna gång i ridhus REGNFRITT ;) Hon kändes lite mer genomriden nu och accepterade att behålla form och rygg i ög mer nu än sist. Hon har dock blivit en bekväm dam under de här åren som otrimmad vilket MÄRKS! shit, är helt slut efter bara 20 minuter, men då är ju även jag otränad så...

Jag fick iaf igång ryggen mkt mer i galoppen även om Lola uttryckte det hela verbalt att det var vääldigt jobbigt!

Så det blev ett ridpass istället för lunch, det gäller att prioritera :) Nu har startlistorna kommit ut med, jag är mycket nöjd med mitt startnummer i framridningsklassen :)

Ska bli så kul att tävla igen!! Dock är vi långt ifrån formen 2009-2010, men vi ska göra vårt bästa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar