torsdag 13 december 2012

Djurkommunikatör sökes!

Min älskade lilla katt Leo har sedan i måndags mat- och vattenvägrat och ingen vet vad som är fel med honom... Varken vår vanliga veterinärs undersökning av tänderna eller Ultunas supernoga undersökning har gett något tecken åt vad som är felet... Tänder kollade, blodprov tagna, ingen infektion, inget på röntgen, inga dåliga värden. Han vägrar bara att äta... Jag har försökt "tvångsmata" honom för att få honom att komma igång med tuggandet. Han åt en portion efter första veterinärbesöket, förmodligen pga b-vitamin-tillförseln. Efter det har det varit stopp igen....

Han har legat på Ultuna sedan igår på dropp och pappa har tagit med hans andningsmask dit eftersom han måste få sin astma-medicin morgon och kväll. Han vägrar fortfarande äta så han måste stanna där även inatt.

Jag och mina föräldrar vet inte längre vad vi ska göra! De hittar inget fysiskt fel på honom. Därför letar jag för fullt efter en djurkommunikatör, eller en "djurviskare" som det kallas i folkmun. Vissa tror på det, vissa gör det inte. Jag väljer att ta vara på ALLA möjligheter att kunna komma på vad som är fel på min älskade Leo!

Så om någon av er som läser det här inlägget vet om någon djurkommunikatör i Uppsala-området ber jag om att få in tips på det. Jag har redan försökt få kontakt med en person i Stockholm och hoppas på svar snart...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar