fredag 21 december 2012

Några dagars ledighet, woho!!!

Idag har jag jobbat sista dagen innan Jul och nu har jag flera lediga dagar framför mig =D ! Nästa vecka jobbar jag bara torsdag + fredag och veckan därefter onsdag + torsdag + fredag, helt okej om du frågar mig ;)


Nu under mina lediga dagar ska jag HINNA MED MASSA SAKER! Förutom att fira jul med familjen så hinner jag ägna ännu mer tid åt Ina + min egna träning. Snart dags för ordentligt ridhuspass igen bland annat. Och jag ska även försöka ta mig med människor till stallet som kan fota några pass med min systemkamera!  
Alla frivilliga fotografer tas tacksamt emot ;)

Många pratar om massa negativa saker, som att Jorden ska gå under idag... Jag väljer att se en mer positiv sida; Ledigheten startar, jag får lön och ljuset ute vänder äntligen till det bättre!

Ha en fin fredag alla :)!

2 kommentarer: