söndag 16 december 2012

Underbara söndag!

Åh vad skönt det var med 8,5-timmars sömn inatt! Vi hade julfest med jobbet på Interpool i fredags, och då kom jag hem vid 3-tiden = trött tjej...

Idag är det innebandy-träning i UTK-hallen och jag är så taggad! Gjorde ju 5 mål i torsdags när jag spelade med kollegorna på friskvården, så jag hoppas flowet sitter kvar!

Festen då? Den var i vilket fall mycket lyckad och jag har så himla roliga och underbara kollegor! Efter middagen spelade vi bl.a biljard vilket jag inte gjort på 10 år, men det gick fint ändå! Sen försökte jag lära ut Gangnam Style-dansen till några av kollegorna eftersom jag kan den, men det gick sådär haha ;) Summering; underbar kväll med underbara människor!

Evil-Emilie tittade fram när biljarden satte igång...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar