onsdag 26 december 2012

Julklappar!

Jag har haft en underbar julhelg! Hoppas jag inte är ensam om det :) På Julafton var min familj hos min brors frus föräldrars hus och vi firade julen tillsammans allihopa, 11 personer inklusive lille Simon. Och igår på Juldagen hade jag och mina föräldrar vår egna lilla Julafton här hemma i huset i Norby. Som vanligt världens godaste julmat och mysig kväll med julklappsutdelning.

Jag har fått helt suveräna julklappar! Bland annat en superbra ångmopp, ett nytt Back on Track-knäskydd (måste ha ett nytt cirka var 6:e månad), handdukar, bidrag till thermoridbyxorna samt även till ******** som är på väg från Holland :)

 De julklappar jag blev allra gladast över var dock profilkläder från Svenska Ridsportförbundet! Så himla snygga! Älskar kläder inspirerade av svenska flaggan :)








På med Inas Sverige-lindor och vi blir en perfect match!




2 kommentarer: