onsdag 5 december 2012

Snöhästen

Oh herregud vilken snöstorm!! Det snöar och stormar runt så mycket att vägarna hinner täckas med tjocka lager snö nästan på en gång efter att de plogat. Sista vägen till stallet var set läskigaste jag kört någon gång och då har jag kört mycket... Man såg INGENTING förutom vitt...! Jag tackar bilen och de bästa Nokian Hakkapeliitta 7-dubbdäcken att jag kom hem idag överhuvudtaget :)

Elin hade egentligen intaget men hon kunde inte ta sig ut då alla bussarna var inställda så jag tog in de små snömonstren från stormen och de var tacksamma att få komma in! Den som såg värst ut var Ina! Hela ansiktet var snötäckt! Tror hon stod för vinden för att skydda Aida då Aida inte alls var snöig. Min häst har ett hjärta av guld!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar