tisdag 4 februari 2014

Anmälan klar 18:00:13- vi kom med!!

Woho!! Nu har jag och mina kära klubbkamrater deltagit i årets första avtryckartävling i TDB. En avtryckartävling är alltså den som lyckas skapa sin anmälan snabbast i TDB när en anmälan öppnats.

Denna gången var det två regionala MsvC-klasser på UVFK 23 mars vi fajtades om. Jag satt redo cirka 5 minuter innan, inloggad i TDB och inne på anmälningssidan. När klockan slog 17:59:00 så satte jag igång mitt tidtagarur i mobilen och när det gått exakt 58 sekunder så uppdaterade jag sidan och *baang* så var tävlingen öppen! Fort som f****n klickade i båda klasserna och sedan på godkänn....

Resultatet blev...... 18:00:13
Nytt personligt rekord och vi kom med i båda klasserna, wooohoooooo!!!


Och många av mina klubbkamrater kom också med, ännu bättre!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar