söndag 23 februari 2014

Träningsdag för ryttaren

Idag har jag haft en ordentlig och härlig träningsdag!

Den började med sovmorgon till klockan 8:30. Tack vare att Selma har hand om Ina idag så behövde jag inte stressa på morgonen :) 
Satt sedan i lugn och ro med frukost framför TVn och fick avnjuta när Henrik von Eckermann och Gotha vann den stora tävlingen Hongkong Grand Prix :D! Vilket dreamteam... 


En väldigt bra start på dagen med andra ord.

Sedan spelade jag innebandy i 1,5 timme, högt tempo och underbart roligt!! På hemvägen stannade jag till vid SATS för ett styrkepass. Det var rätt tid att träna kan man ju säga; gymmet var i stort sett TOMT. 



Klockan var 13 och Sverige spelade OS-finalen i ishockey då nämligen. Så jag slapp armbåga mig fram idag mellan maskinerna kan man ju säga, haha. 

Jag fick till ett jättebra pass på cirka en timme. Idag kunde jag öka 5 kg till på alla maskiner. Kraften fanns där och lederna höll :) Det går åt rätt håll, yes indeed!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar