söndag 2 februari 2014

Avsutten träning- äntligen!!

Idag tränade jag först innebandy med mina pilot-grabbar. Lika roligt och fartfyllt som alltid! Direkt efter innebandyn stannade jag vid SATS på hemvägen och körde en timmen styrke- och stabiliseringsträning. Jag har ju varit tvungen att ofrivilligt vila från min styrketräning nu i cirka 3 månader på grund av skador, men nu äntligen känner jag mig frisk och redo i kroppen att försiktigt börja träna igen. Det känns SÅÅ bra, men snacka om att man tappar mycket på "bara" 3 månader..! Cirka hälften av min muskelmassa har försvunnit (eller övergått till att bli fett på kroppen istället?) och bara av att inte kunna träna har jag gått upp 4 kg, inte kul eller okej! 

Så dessa överflödskilon ska nu bort, eller snarare förvandlas tillbaka till muskelmassa igen, och jag ska åter komma tillbaka till den fina form jag haft tidigare + gå ännu längre. 

Det här ska jag tillbaka till:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar