torsdag 27 februari 2014

Ryggont...

Igår natt vaknade jag flera gånger av att min högra hela ryggmuskel var stel som en pinne och gjorde fruktansvärt ont... Det var som nackspärr fast i ryggen, så rörligheten var inte på topp direkt.

Jag tog mig till jobbet i vilket fall och satt i min stol hela dagen som jag fyllt med stödjande kuddar. Tänkte att jag kanske inte borde eller ens kunde fixa åt Ina den dagen, men jag hade sådan tur att Selma kunde ta hand om Inisen och även rida henne, så guld värt!!

Jag vet inte vad jag gjort, men det börjar bli mycket bättre nu då jag kan vrida mig igen ;) Jag köpte en 6 kilospåse morötter i tisdags och bar hem, det kanske var där ryggmuskeln gav vika. I sådana fall är jag svagare än jag tror, haha!


Men morötter blev det minsann!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar