fredag 21 januari 2011

Äntligen!

Woho, idag har det hänt många roliga saker som livade upp fredagens jobb :) Jag har ÄNTLIGEN fått nya arbetstider, fått tag i en transport som jag ska kolla på och så kom Linus och hälsade på på jobbet!

Denna vecka har varit tuff, men jag brukar försöka se det positiva i det mesta, så här har vi min positiva lista för denna vecka :) :

  • Jag ska äntligen få börja kl 6 och slutar då 14.30!!
  • Jag har fått massa beröm av mina chefer som säger att de är jättenöjda med mig (jobbat på Beauty Planet nu i snart 2 månader) och erbjudit mig att ibland komma och jobba lite hos de i Stockholm med :)
  • Jag har hittat en transport som jag jättegärna vill ha och ska åka å kika på på söndag =D
  • Jag har fått tjänstemobil!
  • Linus kom och hälsade på på jobbet vilket lyfte dagen :) !
  • Fått chansen att åka och kolla på en lägenhet nästa vecka på onsdag!
  • Lyckades jobba igenom alla sparade mail och har hunnit ikapp igen, så skönt att få helg efter det!
  • Jag har kommit in i en äta-nyttigt-fas och har en receptbok som jag blir superinspirerad av! Äter inget socker just nu, utan menyn har mest bestått av proteiner :) Några saker på menyn har varit, citronlaxfilé, fetaostomelett och köttfärslimpa...
  • På tisdag är det LÖN!
Nu hoppas jag på att helgen blir mysig och utvilande i skallen. Det ska tränas massa i ridhuset, ska på tävlingsmöte på UPK, titta på transport och förhoppningsvis lite andra trevliga grejer :) Saknar många personer alldeles för mycket!

Idag fyller Malin 23 år!

GRATTIS BABE!!!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar