onsdag 26 januari 2011

Lägenhet

Idag har Moa hand om Ina och jag hinner med massa pappersarbete *tjoho* (eller nåt...)

Vid 16-tiden var jag och kollade på min första lägenhet :) Det var en 1:a på 29 kvm i Ulleråker. Den var superfin, jättefint badrum, gullig köksdel, avdelad sovavdelning och jättehögt i tak. Kändes mycket större än 29 kvm!
Dessvärre kommer jag nog inte få den då det var übermånga som kom dit och ville ha den... Jag står ju i en speciell bostadskö som har med Uppsala Universitet att göra (inte studentlägenheter, utan hyresrätter) och kösystemet var något krångligt. Så chansen att jag får denna är ytterst liten, men det är bara att hoppas på att det kommer fler lediga snart :)

Idag var det en fläta-dag iaf, kändes som en sådan :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar