tisdag 11 januari 2011

Lättare om skallen

Idag har bilen varit inne på verkstad för bl.a. byte av tändstift, korrigering av låg tomgångsvarvning samt massa annat som var mycket nödvändigt. Så skönt att ha det gjort!

Idag var det HEMSKT underlag ute! Det töade ju några dar, och nu har den "slasken" blitt till is, skare och bara blä! Man kan inte rida någonstans :(

Imorgon är det första dagen som jag är hästledig sen jag köpte Ina! Då ska nämligen Moa ha hand om henne för första gången vilket blir super! Kommer kännas konstigt imorgon att kunna komma hem efter jobbet och bara sätta sig ned och ta det lugnt haha. Kanske ska fira med ett litet gympass ;)

Igår var jag till HairTeam iaf och klippte mig. Fick en jättegullig frisör som dessutom hade ridit lite i yngre dar. Vi klippte bort ca 1,5 dm (!) men det var ju ändå långt fortfarande ;) Sen ganska mycket uppklippning på de blonda partierna + efter mitt önskemål gjort luggen ännu tjockare och tätare. Känns som att ha förlorat flera kilo på huvudet nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar