torsdag 13 januari 2011

VIP-kväll på Sporren :)

Imorgon börjar Sporrens vinterrea... förutom för oss som har handlat för så jävla mycket pengar innan att vi finns med i pärmen och är lite extra VIP-iga ;) för oss började den ikväll!

De hade jättemycket varor med nedsatta priser, riktigt trevlig att gå runt och kika :) Om jag inte redan hade typ 1000 täcken så skulle jag lätt fått med mig ett hem...

Blev lite småsaker istället + ett par suuupersköna helskodda ribyxor från Back to back! De är som soft-shell-tyg. Halva priset fick jag de för :)

När man handlade idag fick man också en liten gullig "julpåse" med lite smått och gott i, gulligt av dem!

Detta kom med hem:
Gelboots från Equality Line
399:-
100:-


Keps från Pikeur
219:-
109:-



Ridstrumpor från Kingsland
 119:-





Guldsnoddar (jag vet att du är avis Ormen!)
 29:-



Soft-shell-ridbyxor från Back 2 Back
1.199:-
599:-

2 kommentarer:

  1. Vad bra vi är :D jag kollade också på den där kepsen och blev lite sugen, men blev rädd att den skulle bli smutsig eftersom den är ljus!

    Fina grejer du hittade, jag fyndade också idag :)

    SvaraRadera
  2. Bra fynd!

    Längtar nått grymt till GBG, ska vara där alla dagarna så försöker att inte handla för mycket nu. Men det går inget vidare...

    Jag har en helt annan fråga. När du är ute och tar foto till folk, på deras hästar, hur mycket tar du för det?

    SvaraRadera