onsdag 12 januari 2011

Ledig kväll

Idag hade jag som sagt en ledig kväll eftersom Moa hade hand om Ina idag.
Passade på att åka till UPK och tömma ut två skåp som andra personer ska få ta över. Jag är ju nästan aldrig där längre så det är ju väldigt onödigt om jag ska ha dem.

Tävlingarna inför kommande termin har ju inte direkt varit uppdaterade i tdb... Men nu ÄNTLIGEN har iaf 2 tävlingar fått anmälningknappar och det är två tävlingar som jag och Ina ska vara med i.

Första tävlingen blir 12 februari på Lurbo, 90 cm och 1m.
Andra tävlingen blir 20 februari hos Heby, regional LA:4 och MsvC:1 (övrigt debut för Ina i MsvC)

Eftersom jag jobbar granne med Hööks var jag inne där en snabbis efter jobbet för att kika lite på nya sortimentet. Köpte lite småsaker som nån borste, håltagare mm och kom dessutom hem med ett schabrak i en ascool färg! Dock så var jag tvungen att ta storleken "ponny" eftersom "full" var hur jäkla stort, bret och långt som helst... var ju som ett stort dressyrschabrak med en extra böj i fram... Så ponnystorleken vart  lagom ;)


3 kommentarer:

  1. Oj vilket fint schabrak :D

    SvaraRadera
  2. Nu har jag tagit över ditt stora vita skåp på UPK. Det blev superbra, då jag verkligen behövde ett nytt skåp då det andra var för smalt. Kul att "ärva" ett fint skåp av sin f.d instruktör!

    //Tina

    SvaraRadera
  3. Tina--> Du måste nog prata med Hanna Byström som äger Luan i privatstallet då hon redan hade paxat det skåpet sedan december dessvärre :/

    SvaraRadera