fredag 28 januari 2011

Nu är det helg!

Puh, veckan är klar :) Första veckan som jag börjat kl 6 och gått upp innan 5 varje dag har funkat super!
Igår gick jag och la mig vid 21 bara för att få sova 8 timmar, hur skönt var inte det?!?

Idag har Ina haft vilodag, så det gick snabbt i stallet. Hemma klockan 16!!
Hon hade dragit på sig två små minisår på andra bakbenet nu vid kronranden, förmodligen av skaren i hagen :/ Men de märktes inte ens så det var ingen big deal.

Imorgon blir det kanske ett dressyrpass med damen.

Idag har jag också fått ett uppdrag att designa en speciell del på inkClubs kommande nya hemsida =D Blev jätteglad när de ville att jag skulle fixa det! Så nu får jag se till att fixa och trixa lite i photoshop under helgen.

Nu ska jag städa, sortera papper och sen slappa lite välförtjänt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar