tisdag 9 oktober 2012

Otrolig energi!

Igår fick Ina vila pga att mina knän inte mådde bra på eftermiddagen. Jag måste lyssna på knäna då de säger ifrån, det har jag lärt mig. Haft problem ända sen 3-årsåldern, så problemen ingår liksom i mitt liv, något jag accepterat, enklast så :)

Men IDAG mådde de fint och jag å fröken tog ett ordentligt pass i ridhuset (regn ute...). Hon var som vanligt tokfin och jag satt lite i galoppen med. Hennes energi är helt otrolig och är svår att beskriva... Den är ren glädjeenergi som kommer ut genom hästkroppen i form av arbete. I galoppen känns energin ungefär som att om jag skulle styra mot ett 1.70-hinder så skulle hon hoppa det utan tvekan! Öron, tankar och energin FRAMÅT :D!

Älskade lilla häst, jag är hel med dig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar